Jorå

1: Vad har du ätit idag?
Massor med halstabletter. Kycklinggryta. Massa kaffe & Te. Korv & Makaroner.

2: Vad har du på dig?
Lila strumpor, svarta mysisar, linne.

3: Har du växt något det här året?
Ja, jag har tänkt om massor. Mer än nånsin.

4: Har du gått upp/ner i vikt det här året?
Nepps det tror jag inte

5: Vilket år har varit ditt bästa?
oj. Det behövs tänkas på. Men om mina planer går i lås så känns de närmsta åren lovande.

6: Vad ser du fram emot?
Gävle imorgon!

7: Vad har du ångest inför?
Min ångest brukar komma i efterhand.

8: Är du öppen?
Nej, jag är nog inte så värst öppen.

9: Hur långt hår har du?
ehrm... "halvlångt"... vilket innebär axellångt... typ...

10: Vad har du för betyg i matte?
Tror allt att jag kammade hem ett MVG i högstadiet. Eller? Jag var fortfarande bra på matte under högstadiet iallafall. Sista kursen jag kämpade mig igenom var Matte B, där fick jag G och det var attans på gränsen att jag klarade det.

11: Vilket är/var ditt sämsta ämne?
Jag är grymt dålig på språk och blev sämre och sämre på matte.

12: Har du en bra klass?
jaja.. guld till den.

13: Vad ligger på ditt datorbord just nu?
IMassa halstablettaskar, kalender, askopp, kort på familjen Leon o massa skrot.

14: Vad gör du just nu?
kollar lyxfällan, beställer böcker o svarar på dumma frågor

15: Varför blev du arg senast du var det?
Blir inte arg "på riktigt" så ofta. Har så attans kort stubin så jag blir "light arg" i princip varje dag, men det är ju en annan sak.

16: Hur ofta städar du?
Nån dag i veckan sådär.

17: Hur länge kan du använda samma byxor utan att de tvättas?
Det är skillnad på hur länge jag KAN och hur länge jag faktiskt använder dom i slutändan. Jag skulle säkert kunna använda dem i flera år. Men det gör jag ju inte. Eller? haha.. ne.

18: Byter du underkläder varje dag?
Ja, men vafan! Klart jag gör.

19: Var är du nu?
Hemma

20: Hur ser stolen ut som du sitter på?
Tänk er en sånn tråkig pinnstol som tillhör möbleringen i studentlägenheter... där har du den!

21: Hur luktar du nu?
Rök & Halstablett

22: Vad skall du göra i helgen?
Kalas! Och i Gävle dess utom! Det kan bli hur bra som helst! + att pappa snackade om att han skulle ta ut grillen, så man kanske blir bjuden på årets första grillmiddag liksom!

23: Är du romantisk?
Neru det är jag nog inte

24: Vilket tv-program såg du senast?
Lyxfällan

25: Vad skrattade du åt senast?
Filippa bjöd ju på så bra skvaller när jag hälsade på så jag höll på att skratta mig tokig.

26: Har du ont någonstans just nu?
Neru

27: Vilken låt var den senaste du hörde?
Kamrater m. Timbuktu & Tingsek

28: Får du hög telefonräkning?
Jao... alltså det är så lurigt det där. De varierar så sinnes mycket. Nu har jag skaffat hemtelefon... som jag inte lyckats installera... eller inte brytt mig om att installera. Men jag ska. Då du ska du få se på låg telefonräkning.

29: Har du många vänner som kommer från andra länder än du själv gör?
Jorå vars

30: När dansade du senast?
I fredags... eller lite stoldans idag när vi höll på att komma på musikgenrer i skolan.

31: Vad skall du göra när du är klar med det här?
Te & cigg & sen ta sig i kragen o packa. För om du missat det så ska jag hem! Hem hem hem till Gävle!

Kommentera här: