Piteåtatuering

Jag har ju en förkärlek till att tatuera in saker som minnen.
Istället för att hålla koll på nån pryl liksom.
Även om jag har snackat skit om Piteå så är det ändå något jag vill minnas.
Det har ju inte varit så farligt ändå... jag har ju lite lätt att överdriva... haha
Människorna är ju guld åtminstone.
Men nu klurar jag på om jag ska göra nått som har med Piteå att göra...
Hjälp mig komma på nått...
Just nu funderar jag på att göra nån design av stadsvapnet... och jag vet inte hur skoj det är att tatuera en ren egentligen liksom... för visst är det en ren?
1 VICX:

skriven

misstänkt likt en ren. jag skulle nog inte vilja gå runt med en ren på mej.. men vad vet jag? hur många tatueringar har du? (:

2 Kanf keato:

skriven

Själv ska jag tatuera in hälsinge-bocken...
Det beror nog på hur och var man sätter den.

3 Fredrik:

skriven

Du ska ju självklart tatuera in en palt!

Kommentera här: