Vad är oddsen på att två svimmar samtidigt?

Ska iväg och ge blod imorgon på blodgivarcentralen eller vad dom nu kallar det...
Jag är lite rädd faktiskt.
Inte för att ge blod, men för att svimma efteråt.
Det skulle vara en sånn där knasig situation som bara händer mig.
Men!
Jag har lurat med Filippa.
Hon kommer och möter mig på sjukan så att jag har sällskap om jag svimmar.
Inte så att hon behöver ta emot mig eller så... det är inte att slå mig som jag är rädd för.
Mer själva grejen att svimma själv och allt blir tokigt.
Filippa kan ju lägga sig bredvid mig och blunda eller nått så fattar ingen vad som har hänt.
Dom kommer tro att vi vilar oss lite... för vad är oddsen på att två styckna svimmar samtidigt?

Imorgon ska Winnerbäck biljetterna hämtas också! Hepp!
Och ekonomin kanske till och med kommer att hålla för jag har gett killen jag kör åt för mycket pengar så jag kommer få tillbaka en massa hundra!
Jihoo!
Som att vinna på lotto!
Eller iallafall som att upptäcka ett hemligt sparkonto.

Kommentera här: