Nu är det banne mig nära!

Jag var på toa en sväng och där fanns ju såklart en spegel.
Herregud!
Vilket jävla monster som mötte min blick alltså.
Sliten som attans.
Det finns ingen hejd.
Jag vill bara hem och duscha och bli människa igen.
Så här sliten kan jag ju inte gå runt och vara.

Ringde till papps och Eva-Marie skulle hämta mig halv två.
Det var redan paxat.
Jag behöver inte meddela nånting längre.
Alla vet allt om allt genom bloggen.
Mamms kirrar påskmat också!
Det kan bli hur bra som helst!
Jag har längtat efter jansson i flera veckor.
Jums!
Det blir påsk på låtsas.

Gävleplanen är annars jäkligt vag.
Idag: Utgång.
Sen finns det inte riktigt så mycket mer planerat.
Eller jo, men inte spikat.
Det ska flyttas ett jätteskåp som jag paxade av mamma.
Hon tänkte sälja det vettja!
Sälja ett jättetjusigt skåp!
Neru... jag samlar på det mesta så ett skåp blir bra.
Det måste iallafall flyttas från mamma på nått sätt.
Sen ska det hälsas på vänner och farmor och farfar.
Ska försöka hinna förbi pärlan på hemtjänsten också.
En gubbe som jag gick hos då jag jobbade på hemtjänsten som har fortsatt att höra av sig och maila.
Ska försöka hinna med ett besök där med vettja.
Sen är det nog inte så mycket mer planerat.
Men jag har ju iofs bara tills på onsdag morgon på mig så det kanske inte hinns med så mycket mer.

Bara en halvtimme kvar till tåget!
Två timmar till Gävle!
Gävle Gävle Gävle!
1 Klara:

skriven

god morgon :) hoppas du får en bra lördag!

gå gärna in på min blogg och rösta på vem du tycker bär upp klänningen bäst! Cameron vs. Pink!

2 tilda:

skriven

hoppas du får en br lördag :)

3 Elle.:

skriven

cool blogg :)

Kommentera här: