Piteå kommer styras från Källaren

Flippen börjar ju på Kalles ikväll och vi har redan börjat smida planer.
Planer på att ta över stan.
Vi filade på hur vi ska gå till väga i onsdags på Kalles... på fyllan.

- Men vi kan ju starta maffia för fan!!!
- Ja, men jag vet! Jag har också tänkt på det!
- Om jag bara skjutsar folk till Kalles. Vart dom än ska så bara: Näru, du ska till Kalles...
- Ja, och sen när dom ska hem så ringer jag bara till dig!
- Fast i och för sig... även om jag släpper av dom vid Kalles kan dom ju gå till en annan krog.
- Nä! För då springer jag ut och föser in dom!
- Jajajaja!! Jag ringer när jag är i krokarna! "Nu kommer jag med ett gäng..gå ut och ta emot!"
- Vi kommer ju att tjäna storkovan för fan!!
- Vi kan ta över hela stan!!
- Vi styr allt! ALLT!
- MOAHAHAHHAAH!
1 Godiskungen:

skriven

Tok stollar! :)

2 Emma:

skriven

Neru... vänta ett par veckor så har vi kontroll över allt :)

Kommentera här: