Dom gör en grej på cafét!

Annars hörrni!
Det ringde en tidning till mig idag!
Den här!
Min kommunkompis hade tipsat om mig och dom vill göra en grej ¨på att jag ska öppna café!
Hon är ju en pärla min kommunis!
Jag & journalisttjejen ska ses i cafét på lördag.
Fast jag är lite nervis.
Men det blir nog bra det med :)

För övrigt så är helgen en stänga-in-sig-i-lilla-edet-för-att-plugga-helg.
Jag hämtar Flippo på torsdag efter jobbet och sen ska vi stänga in oss och plugga som aldrig förr ända fram till söndag.
Med ett litet avbrott på lördag för intervju.

Och föresten!
Det var nån tidning som gjorde en grej på daniel i torsdags.
Nån ung-företagare-grej.
Jag får länka massor när det finns saker att länka till.

Nu kommer daniel med pizza strax och jag är vrålis.
Har suttit kvar på jobbet och pluggat efter arbetstid.

Puss hej!

Kommentera här: