Halvvägs

Jag duschade och drog igång Caroline af Ugglas när jag kom hem från jobbet.
Det slutade i det här:


Bärs & kort lugg!
Tog en bärs, blev pepp på att dra till stan och möta upp Linnea, sminkade mig, tyckte jag var så tråkig i håret, vilket ledde till att jag klöpp mig.
Jag tycker det är roligt med en ny frisyr just precis nu, men imorgon kommer jag ångra mig.
Men nu är nu.

Det blir lite pub nånstans vid järntorget med Linnea ikväll ändå.
Tänkte att till pub kan jag sträcka mig.
Pub är inte utgång och slösa pengar lika mycket som en "riktig" utgång.
Halvägs sträckte jag mig.

Nu ska jag tanka över Caroline af Ugglas till mp3n så jag slipper tagga av på bussen.
Bussen är ett jäkligt kritiskt moment.
Det kan hända att man mister peppet liksom... men jag hoppas caroline fixar.

Puss!

Kommentera här: