Snål

Gå ut, eller inte gå ut.
Det är det som är frågan på riktigt.

Jag är ju så knäckt på fredagar att jag ändå bangar vid 12 liksom.
Haha!
Men om jag slutar tidigt och hinner ta en powernap kanske?

Fast jag är inte så peppad, och jag har blivit så snål!
Haha!
Jag vet!
Jag brukade ju slösa järnet, men sen jag bestämde mig för cafét så har jag blivit världens snålis.
- Bryt ner listerna i taket så får vi köpa nya och lista om...
- Va?! Neru... kan man inte bryta ner dom försiktigt och sätta upp samma?!


Och jag får ångest när jag inte har fixat lunch så jag måste köpa nått till jobbet.

Snål!

Så nu känner jag att det är lite ovärt att hålla på att slösa pengar på att bli full liksom..

Snål!

Fast... annars kommer jag ju bli knäckt för att jag har så tråkigt kanske..

Aja, det får funderas under dan.
1 emma norelius:

skriven

Välkommen in till snåla klubben, där har jag varit flera år nu tror jag. Men det är rätt skönt faktiskt, när man kommer in i det.

Alltså en öl ute är ju som fem hemma, så det handlar ju om att vara smart faktiskt!

2 Anonym:

skriven

Ja, men det är så tokigt att det kom så plötsligt. Snål över en natt. Men det måste ju vara attans praktiskt. Man måste ju bli rik liksom. Jag vill ju inte köpa nånting alls.

Kommentera här: