Attackerad av en hund

Annars blev jag brevärare på riktigt idag för jag blev attackerad av en hund.
Nu är det på riktigt liksom om hundarna godkänt mig.
Jag är ju hundrädd som attans också så jag kastade mig in i bilen.
Tänkte springa tillbaka till bilen, men jag tror jag förväxlade hunden med en björn eller nått för min överlevnadsinstinkt sa:
- Ok... ta det lungt. Spring inte då attackerar den. Gå luuuugnt.
Så fort jag hoppade in i bilen så luffsade den iväg iallafall.
Jag hade tänkt att den skulle bita sönder däcken och kasta sig in genom rutan eller nått...
Man skulle kunna tro att det var nån galen stor best till hund också.
Men icke.
En golden retriwer.
Jag var livrädd för en golden.
Men äh....
Skratta ni tills ni blir bitna i benet... då sitter jag tryggt i bilen och skrattar åt er.
1 pappa:

skriven

Ojoj eller? Men annars så är jag mest orolig över den info jag får av karaktären; "Norr om Lödöse vid infarten mot Högås har en trafikolycka inträffat mellan en lastbil och personbil" det är inte lätt att vara pappa på distans. Sköt om er!

2 Emma:

skriven

Jo, jag hörde om den... men det var då inte vi eller nån vi känner vettja!

Kommentera här: