Bergbyhäng flera dagar i sträck!

Igår skulle det kilas på stan med Louise efter jobbet.
Det gjorde jag med... efter en massa om och men.
Så fort jag ska möta upp nån på stan så glömmer jag mobilen hemma.
Det slår aldrig fel.
Tillslut fick jag tag i Lojso iallafall.
Det käkades i ljuvligaste solen på uteservering.
Hade kunnat mörda för ett par öl där i solen, men jag avstod snällt och tog bilen hem sen.
Men!
Jag han köpa en söt tshirt och en klänning, ooooooch lite annat kraffs.

Och nu sitter jag och väntar på Emma!
Leon & Jonathan kommer och droppar henne här så sover hon över tills imorgon och då ni.
Då blir det loppis för hela slanten.

Nu ska jag äta Piggelin.
Vi köpte ett jättepack med Piggelin för två veckor sen som jag glömt!
Nu ni ska det proppas.
Kanske att jag unnar mig 2 när jag ändå är igång, eller 3, 4, 5...
Hejrå!

Kommentera här: