Smaaaaaart

Daniels överaskning var en bluray-spelare.
Säger man så?
Ja, det var sweet iallafall.

Och det är ju tur att vi har samma sätt att prioritera vad som är smarta köp eller inte iallafall.

- Jag tänkte att jag skulle köpa transformers 2 filmen och så fanns den på både dvd och bluray. Då tänkte jag att jag lika gärna kunde köpa en blurayspelare på en gång.
- Jahaaaa... du tänkte såååå.
- Ja, men vi behövde ju en till dvd, och då kunde jag ju lika gärna köpa en bluray istället... Det var väl smart?
- Ja, det var ju smart!


Vi är så himla smarta måste jag säga.
Det är samma "saker-på-köpet"-mentalitet.
Och det var faktiskt hur tjusig bild som helst, om man kollade riktigt, riktigt noga...

- Ja, men är det superbild på den där nu då?
- Ja!!
- Fast jag ser inte så stor skillnad...
- Jo, men kom här! Stå nära! Kolla!
- Ooooohhhh! Nu ser jag!
- Just det!
( Vi stod lutade mot tvskärmen på fem centimeters avstånd...)

Kommentera här: