Finaste kvällen!

Ja, jäklar hörrni!
Idag har det då varit full rulle på cafét.
Lagom tills klockan började dra ihop sig mot trubadurdags så började jag få panik.
Daniel fick hoppa in som diskpojke en stund tills jag kände att jag hade kontroll på läget.
Då fick han åka och dricka bärs med de andra barnen :)
Tack som tusan finaste hjärtat!

Jag älskar när Jeanette spelar på fiket alltså!
Det är så mysigt!
Och hon är ju så himla duktig flingan!
Hon släpper skiva den 27e!

Det har varit en superdag, men nu är jag helt färdig.
Sitter och väntar på att få hämta ett fyllo nu bara :)

Annars peppar vi inför nästa fredag.
Mammi kommer den 7e!
Woho!
1 mamma:

skriven

Ja du ligger i som vanligt:)håller med dej om trubaduren ,hon sjunger bra ,o det ska bli så kul att komma till er nästa fre:)kram

Kommentera här: