Yey! Vi drar!

Résumé de votre voyage

Passager
BERG EMMA MS (YTH)
BERNHARDSSON DANIEL MR (ADT)
De : GOTHENBURG GO          A : PARIS CDG




HOTEL INFORMATION / HOTELLINFORMATION:
Name / Namn : IDEAL HOTEL PARIS
Type / Kategori: Hotel *
Address / Adress: 49 rue des Trois Bornes - Paris, Frankrike

1 grek:

skriven

FUSK! Paris är det finaste och jag vill också. FUSK!



(fast egentligen är du värd lite paris efter all otur... men ändå)

2 Emma:

skriven

Men du! Har du några paris-insider-tips då tro?

Vi har ju noooooll koll här.

3 Eva-Marie:

skriven

Undrar bara över parenteserna YTH=youth? och ADT=adult? eller????? Vi var ju till Paris i höstas, ring om ni vill ha lite tips. Hörs:)

4 Emma:

skriven

Jag är tydligen youth! Yey! Vettesjutton om det blev nått billigare, men man var det mellan 17-24. Ja, men just ja! Ni var ju där nyss! Jag hör av mig i veckan vettja!

5 mamma:

skriven

Du kan ju alltid göra en repris på alla karuseller på euro disney sen vi var där :)kom du ihåg framtidslandet(det va ju häftigast)eller du kanske lagt ner de där med karuseller:)hmm...kan jag aldrig tro

6 Emma:

skriven

Nejdå, det har jag inte :) Vi tänkte ta en av dagarna där vettja och köra massor av karusell!

7 karusellfantasten:

skriven

bi man nå avundsjuk då:)

Kommentera här: