Världens ljuvligaste hus!

Annars så kollar jag mest på husbilder hela dagarna.
Faaaast bara samma bild.
Den här:


Vet inte riktigt om jag kommer få en surig Daniel på mig nu, men jag är ju så såld på huset så jag måste berätta!
Jag tror banne mig att vi ska bygga det där huset!
Ja, eller det är väl en del som ska gå i lås först, men det är det som är planen.
Woho!
Vi har en tomt på g och ska bara kolla så att man verkligen får bygga där.
För visst är det världens ljuvligaste hus!!?!
Jag hittade det i en tidning och skulle visa Daniel så jag bläddrade och bläddrade, så stoppade han och pekade på samma!
Yey!

Det kanske är lite hemlis, och det är ju inget som är paxat överhuvudtaget, men jag hoppas!
1 Filippa:

skriven

Det är ett slott!

2 Anonym:

skriven

Ja, men visst är det crazy bananas?!

Jag ska börja säga saker som "Vi ses i östra flygeln.." & "Se upp så du inte tappar bort dig i matsalen.."



Nej, men det är inte så stort som det ser ut faktiskt. Men man kan låtsas!

3 Ola:

skriven

De e ju inget hus, de e ett slott som Filippa säger. Emma ska bo i ett slott :)här duger inte ett vanligt sketet hus ;)

4 emma:

skriven

Tomt på g?

Ja då hoppas jag verkligen att kommunen tomten ligger p början på g, g som GÄVLE!!!

Du kan ju inte bo i lilla edet för evigt, kom heem!!!

Kommentera här: