Men när jag blir pensionär! Då ni!

Vi kommer då inte vinna nått pris i att ha koll på läget.

- Jag måste jobba i helgen.
- Men inte på lördag klockan fem va?! Då kommer ju tjejen och kollar på bilen.
- Nejrå.. Och på fredag drar jag till Lidköping efter jobbet en sväng.
- Aha... inte så man hinner kolla Carl-Einar? Jag är ju ledig på fredag eftermiddag.
- Eeehhhh...Jo, kanske...eller...
- Äh... vi kan hyra en film eller nått... jag är ju ledig imorgon eftermiddag med!!
- Jahaaaaa... jag ska på möte efter jobbet imorgon.
- Mhm...


Men vadå!?
Carl-Einar kör ända fram till 1 augusti.
Sova kan man göra nån annan gång.
Umgås kan man göra en vecka i sommar när vi är lediga tillsammans.

Och sen när vi blir pensionärer och precis hunnit renovera klart huset och kidsen har flyttat hemifrån.
Då!
Jävlar i mig vad vi ska umgås.
Och sova!
Jag ska bara sova när jag blir pensionär.
Sova och kramas.

Kommentera här: