Har ingen tid över riktigt

Dagarna när Daniel är borta i Stockholm och jobbar ser ut ungefär såhär:
Förmiddag: Måla och tapetsera
Eftersmiddag: Jobba
Kväll: Stupa i säng

Sen går det runt sådär bara.
Ser kanske inte så busy ut, men jo... jag hinner inget annat faktiskt.

Jag har iallafall tapetserat Ärtans rum så vitt att det sticker i ögonen.
Plus att jag grundade hans skåp idag.

 

Daniel han tapetsera finaste tapetsnutten i världen innan han stack.
Det syns inte hur ljuvlig den är tyvär för det står en massa kraffs ivägen, men snart ska ni få en riktig bild.

 

 

1 william:

skriven

vilekn cool vägg med karta:D en sån skulle jag vilja ha om jag var liten:DDD



SV; tackar:D

Vad tycker du om mina Regnbågs Bilder:D?

2 Emma:

skriven

Ja, visst ville man ha en karta :)

3 Emma N:

skriven

Sååå fint! Älskar den tapeten.

Och du är bäst!!

4 mamma:

skriven

Ärtan kommer att digga sitt rum :)

Kommentera här: