Svennesemester

Vi har ju föresten bokat svennesemester igen!
Förra året testade vi en vecka med husvagn.
Mysigt två, tre dagar.... sen tröttnade jag.
Inte min grej alltså.

I år testar vi att bo i stuga istället.

Först ska vi bo i Strömstad.
Daniel ville bo i en vanlig stuga, men jag proppsade på att bo i Vildmarksbyn.
"Vildmarkstugorna är ett annorlunda och spännande boende för den som gillar äventyr. Du bor bland buskar och träd och tar dig fram på hängbroar och stegar."

Men när allt var bokat och klart började jag ana oråd.
- Fast du... hur kul kommer det vara för mig att vaga fram på hängbroar när jag är såhär fet?!
- Skyll inte på mig....


I Strömstad ska vi iallafall ta en dag på spa! Yey!

Sen drar vi vidare till Orsa.
Där vet jag inte riktigt alls vad man ska hitta på, men det finns ju säkert nått att göra.

Vi avslutar med kalas hos mamma i Ljusdal.

Kan bli en prima vecka!
1 Emma N:

skriven

är det selma? Det tillhör vår kedja. Vilket datum ska ni dit? Kan ju kolla om jag kan fixa ett bättre pris =)

Kommentera här: