Kapat

Håret är kapat och det blev så här:


Känns fruktansvärt skönt att få bort det mesta av det som var helt slitet.
Jag tappar för övrigt så mycket hår nu att det känns som att jag snart kommer vara flintskallig, men det ger väl sig snart.
Tydligen så får man leva med det efter att man fått en kiddo.
 
Nått annat man får leva med verkar vara att man tränar och tränar och tränar och det händer INGENTING!
Jag har inte haft något batteri i vågen på över en månad.
Så igår när jag satte i batterier så tänkte jag ju att jag skulle ha tappat sisådär 100 kilo.
Hoppar upp och.... INGET!
Inte ett endaste gram.

Jajaja... man ska inte stirra sig blind på kilon utan mäta sig och bla bla bla...
Men jag är ju besatt av vågen!
Nu får jag bli en nyttis igen.
Kanske för hundrade gången.
Typiskt.
 

Kommentera här: