Shoppa loss!

Jag och Sigge har haft en sån där superjobbig ledighetsdag igen.
Ne.
Vi har shoppat loss!

Hämtade ut lite paket på posten & hittade lite på second hand:



Ja, ser ni den lilla, lilla ljuvliga typ överrocken eller?!
Det kan vara det bäst fyndade plagget i mannaminne.
Vilken underbar liten man han kommer vara i den.
Den verkar vara the real deal med gammalt foder och allt.
Jums!



Jag tyckte inte det var mer än rätt att jag fick en ny prick-tröja.



Då tyckte Sigge jag var orättvis så han skulle ha en hög plastfrukt:



Jag snubblade över världens gulligaste tyg, och sen var det väl färdigshoppat för idag tror jag.



Men sen blev vi ovänner.
Kanske var det för att Sigge skulle ha velat shoppa längre, eller så var det bara så att han var trött men vägrade sova.
Han däckade precis i fosterställning så jag röstar på det senare.

Tur!
Då kanske han blir glad tills han ska ha barnvakt när jag drar och blir stark(are!!) på ett Bodypump-pass.

 
1 Pappa:

skriven

Kanonöverrock men, ser den gula tröjjan med röda äpplen med. Är du färgblind :-)

Svar: Haha... jaja... Men det var ju jackan som var JACKAN!
Emma

2 Mira-Johanna:

skriven

Hah, kul att du hade beställt äppelbodyn. Tittade på den i helgen och funderade starkt på att köpa det till Sixten :-D. Den är ju underbar!!!

Svar: Jasså! Ja, den är ju superfin! Du får köpa en minibody till din så kan dom matcha sen :)
Emma

Kommentera här: