Ljus i tunneln

Har väl aldrig längtat efter en helg som den här veckan.
Äntligen är det banne mig fredag!
Vi brukar ju ha aningens kaos, men den här veckan har det varit nån slags rekord.
Eller ett par veckor bakåt har det varit nått slags rekord och nu börjar det kännas som att vi ser nått litet ljus i tunneln.
Pjuh!
 
Frida försökte förklara mitt och Daniels liv på kontoret igår:
" Alltså man kan ju tänka att man har lite mycket ibland, men det är fan ingenting mot för de där tvås kaos."

Jag brukar märka att det är mycket när jag börjar glömma saker, därför blev jag ju inte jätteförvånad när jag tydligen glömt plånboken när jag tankade igår morse.
Hade inte hunnit märka det själv innan jag fick reda på var plånboken var dock...
Så himla fint!
 




Men nu kör vi upploppet mot helgen hörrni!
Jobba på mot fredagsvinet!

Kommentera här: