Sång & hemmaträning

God morgon!
 
Var ju och sjöng i kör med Tina igår.
Var en minut ifrån att svimma, men det var himla roligt.
Tydligen var det vanligt att man blev yr i bollen om man är ovan att sjunga och andas in sådär mycket.
Körledaren var ju en pärla från Piteå som gått på samma skola som jag!
Och man blev himla glad av att sjunga.
Jag gick omkring och sjöng för mig själv på vägen till bilen.
Det är ju helt dött här i området där kontoret ligger och bilen stod på kvällarna, så jag hoppas att ingen hörde.
 
Annars rullar det på.
Jag körde en lunchspring igår och har bestämt mig för att köpa hem hantlar och hopprep eftersom jag inte kan träna när Daniel jobbar borta.
Nån som har nått hantel-tips?
Jag behöver ju absolut inget advanced så jag har fått tips om hantelset från Rusta. 
Testar det då länge...
 
Sigge har varit på sitt bästa humör den här veckan och förra så just nu går det hur bra som helst att vara "ensam" med honom.
Ja, om man inte tänker på att han har haft uppstigning 04.20 de senaste dagarna då...
 
Ja, men det var väl lite om det som händer nu.
Inte så mycket alls faktiskt och det är väl ganska skönt det med.
Nu ska det jobbas.
Hej!
 
 

Kommentera här: