Den här semestern alltså!

Sommaren rullar på, alltså gör inte bloggen det.
Den här semestern alltså!
Känns som att jag glömt att jag nånsin jobbat.
Vi har varit lediga hur länge som helst och  har hur lång tid som helst kvar!

Den senaste tiden har vi mest skrotat.
Skrotat hemma, skrotat i Grebbestad, skrotat i Gävle.
 
Vi gör sånt som man gör på sommaren:
 
Fyller år!
Jag gick cykelbidrag av Daniel så nu är jag superpeppad på Vätternrundan nästa sommar.
Jag har hittat en cykel i Uppsala, så nu ska jag bara klura på hur den ska komma hit.
 
 
Hänger på stränder:
 
 
 
Badar:
 
 


Går i skogen:

 


Och en massa sånt där annat som är skoj på sommaren.
Vi han inte hälsa på så många i Gävle.
Ledsen för det!
Men man ruschar runt så gott man kan och ibland räcker tiden bara inte till.
 
Idag har det varit storstäd och packning hela förmiddagen för snart kommer Daniels pappa och skjutsar oss till Landvetter för vidare färd till Marmaris, Turkiet.
Vi tänkte åka och skrota och bada här:
 


Jag har aldrig varit på Svennebanan-all inclusive, men det ska banne mig bli gött!
Vi ska ligga och göra mest ingenting och bada lite när det blir för varmt.
Känns som att det kan bli en grym vecka.
 
Jaja, jag kommer ju bli rastlös.
Därför har vi en plan att ta en båt över till Rhodos och kolla läget lite också.
Men förutom det, göra ingenting!
 

Kommentera här: