Livet

Sune växer så det knakar!
3670 gram igår.
 
 
Så nu kanske att man vågar vista sig ute.
Ja, vi har ju smygstartat lite för jag får ju krupp av att sitta inne.
Han har bland annat kört sitt första arbetspass i Grums.

 
Vi var upp och fixade det sista i en lägenhet som vi kört totalrust på.
Så jäkla skönt!
Ny hyresgäst innan vi ens var färdiga!

Sune hakade på så gott han kunde i bråtet.
Mitt i allt när jag satt ihopkrupen på golvet bland bråte och verktyg så tittade Daniel ner på oss och körde denna:
- Vad lever vi för jävla liv egentligen?
 
Ja, jo...
Det kan man ju fundera på.
Men nu så!
Peppar, peppar.
Jag tror vi slipper hyreshuset på ett tag.
Det verkar reda upp sig tillslut.
 
 
 
(Som jag brukar skriva sådär en gång i månaden och sen får man en bild på ett tak som rasat in t.ex.)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: