Barnrum

En månad sen sist och vi har haft fullt upp.
Jag har ju börjat plugga och Sigge har börjat på dagis igen.
Daniel har varit hemma en massa och Sune växer så det knakar.

Jag & Sigge har bland annat pimpat hans rum lite!
 
Vi kirrade en loftsäng så att han fick lite mer golvyta för hans rum är så litet om man har en hel bilpark...
Nu har han parkering under sängen.



Så drog vi till IKEA för att köpa tyg.
Hittade inget vi gillade så vi köpte ett vitt och lite tygpennor och målade vårt eget tyg.
Nu kan man till och med gömma undan vilket kaos man vill där bakom!



Sen har jag varit himla rädd att Sigge ska börja tjata om att han vill ha en bilmatta - det fulaste jag vet.
Jag försöker nu att föregå bilmattan med att tejpa bilbana med eltejp direkt på golvet.
Så tejpade vi lite stadsbild på väggen när vi ändå var i farten.

 

Kommentera här: