Jobba med bebis

Anledningen till denna veckas tystnad beror för övrigt på att jag jobbat.
Jobbat tillsammans med den här:

 
Ja, ja... Låt er inte luras av de där hundögonen.
Måndag på kontoret gick superbra!
Sune gullade och sov och lät mig jobba.

Tisdag på kontoret gick sådär.
Lite knorrig man, men jag fick väl lite gjort iallafall.

Onsdag valde jag att sitta hemma och jobba så att jag kunde muta med hejdlösa mängder kex.

Torsdag på kontoret - KATASTROF!
Världens grinigaste unge och jag fick jobba cirka noll minuter och vi störde cirka alla andra som försökte jobba med gnällig bebis i bakgrunden.
Daniel fick hämta honom och jag fick sitta på kvällskvisten istället.
 
T-U-R att kursen jag läste är över.
Gullebebis som jollrar och mest sover under 6 månader - prima arbetskamrat.
Skrikbebis som surar och är rastlös över 6 månader - världens mest enerverande arbetskamrat.