Skulle ju fasta jah!

... och det gjorde jag.
En förmiddag.
Nej, men jag vettefan.
Så dåligt som jag mådde efter att ha tagit detta jäkla Glaubersalt som man skulle starta med alltså.
Det måste ha blivit något fel.
Alltså jag kunde inte leva.
KUNDE INTE LEVA!
Satt på jobbet och det började dra ihop sig för att åka hem.
Köra bil hem.
Fick panik.
Var så jäkla svag va!
Helt dimmig i hjärnan.
Jag är fan ingen quiter sådär när jag har bestämt mig alltså, så jag försökte bita ihop.
När jag liksom började domna bort i tungan och kollegor påpekade att jag var kritvit i ansiktet, så kastade jag ändå in handuken.

Sån jäkla fail!!
Haha!
Ja, men det måste vara nått med saltet som jag typ inte tålde.
Så där värre-än-magsjuka-sjuk kan man ju inte gå igenom frivilligt i flera dagar?!

Aja... fasta-fail på mig.
 
 

Kommentera här: