Lidingöloppet 15 km

Tillbringade alltså helgen i Stockholm och spurtade runt på Lidingö!

Det gick så himla bra alltså!
Som vanligt är jag ju inte snabb, men det gick bra som i att jag hade banne mig kunnat löpa vidare.
Var supernervös innan för jag hinner ju liksom inte med att springa som livet ser ut just nu.

Så gick starten plötsligt och jag bara susade och susade.
Först tog jag rygg på en kille från Försvarsmakten.
Meeeeen!
Han var för långsam så jag susade om.

Såg plötsligt en tjej från nån orienteringsklubb i Lilla Edet och tänkte att det var ett tecken!
Tog rygg på henne resten av loppet och plötsligt var man redan i mål!

Det gick super för Flippen med så efter loppet tillbringade vi ett par timmar med att skrocka om hur jäkla duktiga vi är egentligen.
 

Hann även med så himla mycket andra prima grejer.
Däckade t.ex. efter loppet och sov sisådär TRE TIMMAR(!!!!!) innan Angelica kom hem och jag pallrade mig upp.
Drog till söder och svepte en och annan öl.
Pratade barndomsminnen och avslutade det hela med att bli bjuden på lyx-frulle i Sumpan hos Emilia.

Himla bra helg!
 

Kommentera här: