Sjuka & plugg

Två veckor gjorda på nytt jobb.
Inleder tredje veckan med VAB.
Å!
Ungarna är ju typ ALDRIG sjuka, men så passade Sune på att få en "magsjuka" just idag när jag skulle iväg på kurs.
Fick vända en timme efter lämning.
Ja, men "magsjuka" inom citationstecken för jag tror faktiskt inte han är sjuk.
4 dagar sedan har var på dagis senast och PROPPADE kiwi igår kväll.
Jag tror mer det var "kiwi-sjukan" som visade sig på dagis för han proppar i sig mat och mår prima.
Aja... får hålla oss hemma i 48 timmar då häääääär.
Den här kiwi-sjukan-teorin är nog inget som går att försvara sig med på förskolan.
 
Istället för jobb har vi haft barnvagnslöpning, julköttbulle-stekning, wienernougatfix, städ och plugg.
Sista inlämningsuppgiften på kursen i Logistik så nu är det bara tentan kvar.
Får se hur jag gör med den.
Hamnade ju på en lite annan bana här under studietiden så jag kan inte riktigt se vad jag ska göra av den här logistikkursen längre.

Jag har iallafall hunnit göra raketkarriär som tärna andra veckan på nytt jobb.
Får lägga det i CVt istället.
 
 
 
 

Kommentera här: