"Min gamla smula!"

Nu ska jag banne mig sova.
Och jag tar tillbaka allt jag nånsin sagt om att jag håller på att bli så attans brudig.
Iallafall om det med brudig innebär att man måste vara hysterisk om man ska resa nånstans.
Äh... vad hjälper hysteri?

Jag går och lägger mig istället.
Det enda jag måste göra för att inte sabba nått är att hämta upp alla mina flickor omkring i stan klockan sju imorgonbitti... och det ska jag väl kunna kirra.

Och jag fick den finaste mailöveraskningen precis, så allt är finnemangs! Yey!

"hej hej hallå min gamla smula!
 
va gör du nu för tiden?
varför hör du aldrig av dig?
det var alldeles för längesen vi sågs..
 
Kommer du till sthlm nån gång då?
vore trevligt att ta en liten fika eller en stor öl :)
 
Kramar cattis"

Min lilla Cattis!
Och precis när jag är påväg till sthlm nästa helg!
Hepp!
Det blev hur bra som helst!

Godnatt med er...
Då drar väl vi till Funäs ett par dagar då.

Kommentera här: