Åt helvete

Vilken pissig jävla dag alltså.
Först pajar taxametern så jag får hoppa ut i regnet och fixa med batteriet.
Men icke.
Jag blir så arg så jag kokar.
Tålamod är ju inte min starka sida alltså.
Slirade tillbaka till taxi och så kommer det jävla tåget.
- MEN TÅGJÄVEL!!! JÄVLA BILJÄVEL, DET ÄR DITT FEL!!!! ÅÅÅÅÅÅ!!!
Och sen ska jag ju försöka få hjälp.

- Lyft batteripoolerna.

- Har du lyft batteripoolerna?

- Du måste lyfta batteripoolerna.

- Men har du testat att lyfta batteripoolerna?

- Det fixar sig bara du lyfter batteripoolerna.


Jag höll på att få ett nervöst sammanbrott.

- Jo, jag har lyft dom.

- Jo, jag har redan testat det.

- Nej, det funkar inte.

- Det är nått annat fel.

Men tillslut kom en pärla och hjälpte mig.
Men jag har ju varit förbannad hela dan bara för det.
Och åt helvete har det gått med alla körningar också.
Pisspucko!


Kommentera här: