Kärleken till vischan

Hur ljuvlig är det inte att ha möjlighet att dra på sig en trimmer och bara dra fram och klippa ner ALLT som kommer i ens väg?
Det är banne mig livet det!
Sånn avkoppling för hjärnan att bara få ösa fram och få slitjobba lite fysiskt i ett par gamla hängselbyxor som omväxling mot att sitta och knapra på dator om dagarna.
 
Jag ska bli en sån pensionär som aldrig har tid med nånting för att jag har så mycket dödsviktigt att påta med i trädgården.
 
Så fantastiskt! Har hamnat så himlans rätt med en hel gård att röja på tror jag!
 
 
1 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

skriven

Härligt! :D

2 Tina:

skriven

Men alla spindlar då? 🕷Hade det inte varit för dom så hade jag inte gjort annat än varit ute och grejat. Men nu vågar jag knappt vara inne. Jag HATAR dom 😔

Svar: Haha! Äsch, men ute är det ju helt lugnt! Vad ska de göra ute? Springa ikapp en? Nänä... Det är ju inne de är livsfarliga de små asen. Då måste man ju hantera dem på nått sätt för att få ut dem.
Emma

Kommentera här: