Klockren jobbansökan!

Sådär ja!
Jag kom ju på den mest klockrena inledningen på min jobbansökan så nu går det hur bra som helst att skriva.
Det är ju inledningen som är kruxet liksom.
Nu har jag ju jobbet som i en liten ask!
Hohohoho!
Näe... det har jag ju iofs inte.
Men jag har den bästa inledningen av alla!
Det kan dom ju ge mig iallafall.

Jag tänker inte skriva den här för den är ju såklart jättecheezy.
Ja, men alla ansökningar är ju skittöntiga.
"Åå, jag är så bra på det här"
"Sen så är jag ju den bästa av alla på det här också"


Fast jag kom just på att jag måste skriva den mest genomtänkta ansökningen nånsin.
Det är ju för fan som copywriter.
Jobbet går ju ut på att sälja texter.
Alla som söker säljer ju in sig själva hur grymt som helst, det är ju som det man ska jobba med sen.
Det kan ju vara jobbet med de bästa ansökningarna i världen.
Fan, nu fick jag ju ångest iallafall.

Men äh... näe.
Inledningen knäcker.
Nu ska jag skriva vidare!

Kommentera här: