Klicka på länken och stick iväg. Vad väntar du på?

Hertz skickar en massa mail om bilar som de behöver ha körda mellan en bra städer.
Städer som gör att jag skulle kunna komma hem till Gävle nästan gratis.
Tar jag mig till Umeå så kan jag åka hem nu bums.
Hem, hem, hem.
Jag måste sluta prenumerera på de där utskicken.
Det blir hemlängtan varje gång.
Vid varje mail jag öppnar tänker jag: "Stänga av mobilen och bara försvinna hem kanske? Strunta i attans norrland & bara försvinna en smula?"image321

Bloggen börjar spåra ur by the way.
Har den lite för att ni hemma i Gävle skulle kunna haka med i vad jag pysslar med uppe i skogarna egentligen.
Men hörrni.... man får ändå ringa & kolla läget....
"Förlåt att jag ringer så sällan. Men det känns som att vi pratar hela tiden när jag läser vad du gör i bloggen...."
Jaja, jag är också dålig på att höra av mig.
Men lite bitter är jag nog ändå.
Lämna mig inte ensam i Norrland för sjutton!

Kommentera här: