Äntligen framme!

Jag kom banne mig till Gävle tillslut!
Och jag han till systemet innan det stängde till och med.
Vilken jäkla tjej!
Slirade in och knyckte pappas bil i samma andetag som jag sa hej.
- Jag måste ha den om 20 minuter...
- Luuuuugnt!


20 minuter är ungefär vad det tar att slira till systemet och hem igen om man är snabb.
Jag är snabb som attans.
Men glömsk.
Så halvvägs märkte jag att jag inte hade plånboken med.
Planen brast ju i ett naffs.
Men!
Styrdes snart upp av en ny skjutsa-pappa-så-att-jag-kan-behålla-bilen-plan.
Finnemang!
Jag kirrade systemet och jag har duschat så jag inte luktar som portugisen längre heller.
Helt plötsligt verkar det som att det var jag som var chef för förfesten ikväll...
Jag är väl ändå gäst när jag kommer hem vettja.
Men, men... jag måste ta och sätta igång och kolla förfest-läget.
Hörs hej!
1 TILDA:

skriven

ska du släcka ikväll ? =)

Kommentera här: