Jamen just det...igen!

Vi var ju föresten ut i Göteborg i lördags.
Skoj som attans.
Det var hundra år sen jag var på krogen sist.
Har mest varit helt slut på helgerna och inte orkat göra nått alls.

Det var en spontanutgång.
Spontanutgångar är alltid dom bästa.

Henning ringde och var nog sugen på att bli skjutsad, men vi hade druckit.
När han la på blev det fart.
- Men vadå!? Ska vi inte dra till stan vi med?!?!
- Fast dom ska nog åka nu..
- Jaha... Men kan inte vi också fixa skjuts!
- Fast vi kan ta buss.
- JA! Vi hakar! Jag måste skynda mig!!!


Tillslut han vi till och med på dom innan skjutsen gick så vi kunde haka.
Det blev massor av olika krogar och det släntrades hem omkring 6.
Spontanskoj!

Vi såg ut ungefär såhär, så jag kanske inte behöver förklara så mycket mer....
'
1 Lotta:

skriven

Kul du hinner med nåt annat än cafét, annars tycker jag det varit mest post, hammare & spik men även köra golvplankor i icket avsett fordon :)

Kommentera här: