Öppet nästan jämt, så jag unnar mig mitt i natten

Eller var det imorgon som jag får besök kanske?
Jag fattar inte riktigt.

Iallafall är jag hemma och unnar mig!
Jorå!

Det var lugnet före stormen där när jag skrev det förra inlägget.
Jävlar i mig vilken kaos det har varit på cafét.
Sinnessjukt med folk.
Och jag som hade min gå-påhalvfart-fredag liksom.
Men jag löste det!

Och jag tog mig hem.
Med ett stopp på macken.
Macken som är det enda stället i krokarna som har... SUSHI!!
Det var Daniel som märkte det för nån vecka sen.
Yey!
Iofs sån skitrisig plastförpackad sushi, men ändå SUSHI!
Så nu har jag unnat mig sushi tillsammans med Morris.
Vi kollar på Idol.
Morris käkar kräftstjärtarna, jag käkar resten.

Men snart får nog jag och Morris gå och sova en smula.
Cafét var ju visst öppet imorgon med.
Från och med nu är cafét visst öppet varje dag.
Jämt och ständigt nästan.
På söndag ska jag hem till en tjej som jag tror är peppad på att hjälpa mig med caféstädning.
Jamen, det känns som att ska det vara öppet varje, varje dag så måste det endå superstädas en dag i veckan efter eller innan stängning.
Jag orkar inte det.
Orkar verkligen inte.
Nu har jag hittat en mamma-ledig-men-vill-ha-lite-extra-jobb-tjej.
Det kan bli guld!

Kommentera här: