Galen i skrot!

Så!
Dagens "lägga-upp-saker-på-tradera-besatthet" har börjat lägga sig.
Strax ska jag iväg och träffa killen jag blir kontaktperson till från och med nästa månad.
Ska bara hälsa på honom lite idag.

Imorgon råkade jag lova bort mig till att hjälpa Daniel att måla pålar.
Men det blir nog också bra.
Jag gillar att måla, har inte så mycket annat för mig och kände att det var väl synd om nån stackare att behöva pallra sig ut till bondvischan för att måla.
- Men dom väger 50 kilo styck så du vet...
- Ja, men vadå... det är ju inte ens som en människa och det orkar man ju bära.

Jag fixar!

Nej, nu måste jag kila.
Tradera sabbar mina dagar!
Men det är så fint att bli rik på skrot man inte använder!
Som den här!
Jag tänkte "Äsch... en 50 lapp på sin höjd..."
110 spänn och 4 dagar to go hörrni!
Folk är galna i skrot!

Själv håller jag på att buda på de här:
Klicka för att stänga fönstret

Ganska slitna så det kanske blir ett kap.
JAG är galen i skrot!

Kommentera här: