Meh!

Det är klackarna i taket i alla tidningar här nere.
"SAAB klarade sig! Yey!"
Kollade lite i tidningen hemma.
Hemma på min gata i Gävle är man inte lika peppad alltså.
Hahah!

Jag visste inte att vi var en hel stad pessimister.

Är Saabs framtid säkrad nu?

Henrik Karlsson, 24, arbetslös, Brynäs:

- Inte en chans. Jag tror att Saab är slut, de ligger efter så mycket i produktion och utveckling.

Josefin Eliasson, 23, truckförare, Skutskär:

- Vet inte. Jag är inte så insatt.

Tommy Wikholm, 65, pensionär, Bomhus:

- Ingen aning. Tror de får det svårt, men man hoppas ju att det går bra.

Kamiran Ertushi, 29, studerande, Gävle:

- Nej. Det tror jag inte, de ändrar sig ju hela tiden.

Marja-Leena Lamminheimo, 68, pensionär, Gävle:

- Nej. I alla fall inte för all framtid.


 

Kommentera här: