Han nästan klart...


Tada:


Jag har inte hunnit skriva på hela dagen för jag har målat järnet och tapetserat.
Ändå han jag inte riktigt klart.
Har en vägg till som ska ha tapet, så det blir nog tight att hinna tills Daniel kommer hem för ikväll orkar jag bara inte mer.
Måste stupa i säng!
Sen är jag inte ledig mer innan han kommer hem.
Typiskt!

Men tjusigt det blev banne mig!
Och jag tapetserade helt själv för tusan!
1 Ola:

skriven

Jag vet vad du har för ngt, med tanke på att du går på som du gör och börjar få ont i höften, de brukar sluta så för en del,för andra så slutar det som för mig, en behandling pga nyttjande av stora mängder olagliga kemiska preparat ;) diagnosen börjar på ad och slutar på hd eller en massa andra bokstäver ;)

2 Emma:

skriven

Haha!

Äh... lite bokstavssjuka har ingen dött av :)

3 Ola:

skriven

haha, nä och framför allt inte om man har dyslexi ;)

4 Emma:

skriven

HAhahahahha! Gästerna lär ju undra vad jag pysslar med egentligen när jag sitter och skrattar för mig själv. Men det är väl nån helt annan sjuka det med..

5 Ola:

skriven

De är en dubbel diagnos du har, den andra diagnosen kallas VANSINNE ;)

6 Emma:

skriven

Meh! Haha!

Kommentera här: