Vaken dygnet runt

Veckan har gått snabbare än nånsin, fast jag nog haft de längsta dagarna nånsin.
Sigge inledde veckan med att vakna strax efter 4 på morgnarna.
Pigg som en mört!
Imorse var det dock nog när han började hojta strax efter 3!
Jag försökte få honom att somna om i sin säng fram till 4, sen brottades jag med honom i våran säng fram till 05.
Då somnade vi iallafall en timme och släpade oss upp 06.
 
Så att jag har väl snittat en sisådär 4 timmars sömn per natt.
Kul kille.
Trött tjej.

För att maxa dagens trötthet så gick jag och lämnade lite blod på lunchen.
Men lite extra trötthet var det banne mig värt när man får en tjusig kopp till samnligen och hittar en mys-tröja nästan gratis på rean.
Yey!
 
 
 
Och hepp så var det alltså torsdag och Daniel kommer hem igen!
Planen för kvällen är mest att försöka hålla mig vaken tills han kommer hem.
Tänkte att jag skulle börja kolla på att göra gardiner av uggle-tyget jag fick av farmor i julklapp!
Kolla hur ljuvligt:



 

Kommentera här: