Onsdagar

Onsdag.
Jag försover mig varje onsdag.
Vaknar sådär för sent så att jag ändå preciiiiiiiis eventuellt har en liiiiiten chans att hinna om jag kör ett jäkla ryck.
Och så kör vi ett jäkla ryck.
Det flyger ungar åt alla håll och plötsligt har jag kastat in dem på dagis och susar i panik till jobbet.
VARJE onsdag.

Vet inte vad det är med de här onsdagarna.
Kanske för att jag vet att snaaaart är det torsdag och Daniel kommer hem och hjälper mig med livet.
Ger upp lite varje onsdag och kommer tillbaka igen på torsdagarna.

Aja.
Efter en kaosmorgon så har det flytit på iallafall.
Jobb.
Hämta barn.
Mat.
Duscha hela familijen.
Lägga barn.
Städa hela huset.
Tvätta 1000 maskiner tvätt.

Ja, men jag kände när jag kom hem och möttes av nedan syn att det är fan inte ok alltså:

 
Men nu så!
Soprent!
Så kan Daniel komma hem imorgon och tro att jag har stenkoll när han är borta.
 
Nu ska jag sova så att det inte blir en paniktorsdag också.
 

Kommentera här: