Friskvårdstimme FTW!

Jag har en dator!
 
Jäklarns va skönt.
Man fattar inte hur handikappad man blir om man inte kan googla och skriva alltså.
 
Jag har kommit in i lite tröttsvacka senaste dagarna.
Daniel har jobbat borta över helgen och är fortfarande borta.
Vi har vant oss vid att ha honom hemma på senaste så nu blir det en jäkla skillnad när man blev ensam ett par dagar bara.
 
Främst går det ju ut över träningen och det är så sjukt tråkigt.
Jag måste få springa!
 
På lördag ska jag försöka seeda mig till en bättre startgrupp till Göteborgsvarvet genom att springa Varvetmilen i Göteborg. Känns faktiskt inte alls som att jag är i form att vara snabb nu när jag inte fått tid till träningen.
Men jag får väl tagga till i veckan på nått sätt.
 
Imorgon jobbar jag hemma för att kunna susa iväg på ett pass mitt på dagen.
Friskvårdstimme alltså!
Århundradets bästa förmån!
 
 
1 Anonym:

skriven

Hej! Jag såg på ett gammalt inlägg här på din blogg att du samlade på Gustavsberg Monica porslin en period? Jag undrar om du är intresserad av att sälja din samling till mig, om du har dem kvar? Med vänliga hälsningar, Emmy!

Kommentera här: