Tokigt, men jag längtar en smula till Norrland...

Var och fiskade häromdagen.
Mys mys!
Med båt och allt.
Det var massor av år sen känns det som.
Vi fick såklart ingen fisk.
Eller Krister fick en spigg (heter det så?), men det räknades tydligen inte som fisk.
Jag tyckte allt att det abolut såg ut som en fisk, om än en liten.
Tre spiggar lurade mig.
Fick upp dom över ytan, sen hoppade dom av.
Jäkla lur!
image157
image156

Annars har ju den här kotten fyllt år för sjuttsiken!
Skrutten är ett år liksom.. hur snabbt som helst har det gått.
Känns som att det var häromdan som Emma ringde mitt i natten och frågade om vägen till sjukhuset i Halmstad.
Men nu har det gått ett helt år sen jag i panik sökte upp Halmstads sjukhus på Eniro.
image158

Har otippat nog börjat bli lite sugen på att börja plugga.
Komma tillbaka till Piteå och flytta till mysiga lägenheten och allt.
Louise ringde idag och vi snackade en massa om skolan och allt.
Men pluggpeppen släpper säkert lagom till skolan börjar ska du se.

Nu äts sommarens första mjukglass med massor av strössel.
Hade helt glömt mjukglassen. Mjums!

Kommentera här: