Inga damer, men herrar från Wales

Alltså gårdagen var vansinnig... på ett attans så positivt vis.
Drog till Emelie vid 18 och blev bjuden på tjusig middag.
Jums!
Sen dök vår personlige bartender upp en sväng och snodde ihop en drink.
Jums!
Det blev en hel del alkohol hos Emelie innan vi tillslut pallrade oss ner till "Helt enkelt" och mötte upp Emelies kompis.
Helt otippat hade han en snubbe från Wales med sig, så jag blev en smula schizofren av allt hoppande mellan engelska och svenska.
Tillslut förstod jag inte riktigt alls vem som var vem och vilket språk jag skulle köra på.
Detta resulterade bland annat i att jag stod och pratade engelska med en kille från skutskär.
Sist jag kollade var skutskär en liten håla som luktade illa och inte ett engelskspråkigt land.
Drog vidare till suncity och dansade en smula, men mest diskuterades vilka som var damer eller inte.
Det finns inte många damer i Gävle alltså, men Emelie fixade kriterierna.
Klara kvalade in som chick åtminstone, och jag var inte ens med i diskussionerna efter att det konstaterats att man aldrig kan vara en dam om man har dreads.

Så attans lyckad kväll vett ja!
Mer sånna tack!

Nu ska jag iväg och träffa lillebror.
Min lillebror är bättre än din.
Hejrå!

Kommentera här: