Som en ekorre

Höll ju föresten på att planera en Gävle och Londonresa nu om några dagar.
Men det blev inte riktigt så.
Det är lite av mitt motto:
"Planera tusen grejer hela tiden så kanske du iallafall gör 100 av dom."

Fredrik brukar alltid säga att jag är som en ekorre.
Nått om att jag har så mycket grejer för mig hela tiden...

Tinas mamma var sweet också när jag var och hälsade på i Luleå, hon sa nått om att:
"Visa funderar på att göra saker och andra gör dom."
Eller nått sånt där...
Det var hur gulligt som helst, för oftast känns det som att jag kör "mycket snack och lite verkstad".

Men iallafall... Det funderas på London i början av december istället.
Gävle är iallafall 100 paxat så jag kommer hem den 18e.
Håll undan!
För då ska det hinnas göra allt skoj som jag missat på fyra månader under två veckor!

Jag ska till Funäsdalen över nyår iallafall med Zussi och nått crew.
Det kan bli hur skoj som helst!

Kommentera här: