Juli 2008

Ett sista häng med Leon sen pallrade jag mig norrut igen.


Drog en spontanfest med Tina och Mattias i Luleå.


Vi fick med oss Josef på sziget-planen.

Fick min första super-migrän-attack.

Det ringde ett tokigt nummer som jag inte kände igen när jag jobbade. Det pratades massa göteborska och tillslut fattade jag, men var lite tvekis:
"Han är ju den sötaste, men ne det går faktiskt inte."

Spelade min första runda golf och det var hur kul som helst.

Kidnappades av Lotta och hamnade vid Kukkolaforsen.

Jag & Flippen sprang på en hel älg efter vår gata.
- Men! Men! Titta! Jag trodde först att det var en jättehund, och sen en häst som har rymt.. men det är en hel älg!

Flippen hade lovat att Daniel kunde följa med och sova hos oss när dom kom upp till Piteå. Jag var skitförbannad.
- Får VI sova hos er? Vadå VI? Tror dom att dom får mig på köpet bara för att den ena har fixat dig eller? Näheru... så funkar det inte.

Det blev spontangrillfest på murargatan:
"Det dundrade in två snubbar och började göra mat igårkväll.
Helt plötsligt så grillades det huuuur mycket kött som helst och dracks en massa öl.
Men det var ju fint vettja.
"

Grillfest som slutade med:
"Jag har mest fnittrat hela morgonen för jag gick ju rätt i fällan."

Körde norrlandstidens enda bad i Luleå med Tini.

Fastnade för den här låten:


Skjutsade Daniel till Kallax och var lite knäckt.
"Attans vad jag fick i fällan alltså.
Kär i hjärtat helt plötslig.
Konstigt.
Flippen konstaterade att jag är en tönt häromdan.
- Du brukar ju inte bli såhär. Så jävla töntig är du...HAHA!

Fast det värsta är ju om det är ett lur.
Åbåbå.
Nej, det är kaos i hjärnan i källaren."


Lyckades knöla Peggan ett av de sista passen jag jobbade. Smidigt. Smidiiiiigt!

Jag fyllde 23 bast banne mig!























Mohsen kläckte världens bästa visdomsord:
"Misstag gör man ju hela tiden. Det är bara en vanlig dag. Det är katastroferna man ska passa sig för. Bara det inte blir några katastrofer så är det en bra dag."

hade jag namnsdag:
- Jag har namnsdag idag!
- Nä, men för helvete. Ska man gratta dig igen nu då eller? Dricka mer Minttu?

Tina kom till Piteå och det var Piteå dansar och ler och moneybrother och bungy jump.

Körde mitt sista taxi-pass, packade sivan + släp och lämnade källaren for ever!

Kommentera här: