Tillbaka i källaren

Vi är hemma & oskadda.
Dom norrlänska skogarna tog inte kål på oss.
Nu ska det grillas och sen är det fotboll och bärs så jag hinner inte riktigt skriva eller ladda upp bilder nu, men det kommer.
Känns som vi varit borta en månad bara för att vi har fräst runt så attans mycket.
Och jävlar vad Sivan har kämpat alltså.
- Jag trodde faktiskt inte att hon skulle klara av att köra där.
- Näe... inte jag heller. Men så gör hon det hon gör bäst... chockerar.

Jätteknasigt att det är så tyst också.
Det har varit 48 timmar med världens liv hela tiden och så blir det helt tyst.

Och ingen välkomstkommité när vi kom tillbaka till stan heller.
- Ingen parad.
- Näe... och jag ser inga fyrverkerier.
- Näe... som att dom inte ens har märkt att vi har varit borta.
- Jävla Piteå. Jag flyttar till Jokkmokk, där håller dom på att ramla omkull när man tankar bilen bara för att dom inte känner igen en.

Nu ska det tändas grill!
Hejrå!
1 Lotta:

skriven

Alltså Emma

Uppdatera oss bloggläsare är viktigare än en grill!

Annars kanske vi gör uppror & skickar Norrlandsgerillan efter er, vilken syn

Alla Norrlands mygg i källaren haha

2 Lillebror:

skriven

Hehe, vet du att om man skriver "Hamrånge Hillbillys" så kommer din blogg upp som första alternativ. Humor. =)

3 Lillebror:

skriven

P.S

På google alltså

4 Emma:

skriven

Lillebror:

HAHAHA! Men frågan kvarstår ju varför du gogglade något dylikt från första början?!

5 Emma:

skriven

Lotta:

Du kan inte förstå hur jag har fightats mot mygg igår alltså. Det måste ha varit nån världskonferens för myggor i Pajala igår. Herregud. Det var panik vill jag lova. Så... inga mygg i världen kan knäcka mig. Jag kilar till Kalles :P

6 Lotta:

skriven

Nämen Emma inte Kalles på en gång, inte bra måste ringa "The Boss" så han sätter dig i arbete, inte bra om du hamnar i haremet......

7 Emma:

skriven

Hahaha! Men nu har du snöat in på det attans haremet. Du kan vara hur lugn som helst. Det blir inget har jag ju sagt.

Kommentera här: