Antikhjärtattack

Oh herregud vilken guldgruva vi hittat!
Var först på Bauhaus och köpte lite utebelysning.
Och sen!
Jag har alltid klurat på ett hus där det står "Antik" över hela väggen som ligger lite längre bort efter 45:an.
Så vi kilade dit.
Och jesus vilken guldgruva!!!
Jag höll på att svimma 100 gånger om.
Det var så attans attans stort!
1000 kvadrat tjusiga grejer!
Jag är helt salig.
Smög omkring och tjöt
- Ohhh! Kolla, kolla!
- Nämen!
- Det är inte sant!
- Ååå jag måste ringa Emma!
- Ahh!
- Jag får hjärtattack!
- Oj!
- Titta!

Alltså tjusigt.
Tjuuuuuuusigt!
Det ska shoppas loss där så fort jag får pengar!
Och det låg så himla nära!
En guldgruva runt knuten!
Kolla HÄR och HÄR.
Ganska tokiga hemsidor, men klickar man ett tag så kommer det  bilder tillslut.
Åååå! Jams!

Kommentera här: