Dagens tipsändring

Fast!
Allt har ju en mening.
Det var ju meningen att jag skulle till Piteå.
Meningen att jag skulle stanna sista sommaren & träffa den tjusigaste.
Så mitt plugg blev ju värt.
Eller flytten.

Men om ni funderar på att plugga, NEJ!
Flytta och jobba istället.
Mycket bättre idé.
Eller!
Yrkesutbildning - Bra idé!
Flummig-satans-piss-utbildning - NEJ!
1 Olle:

skriven

Kanske inte riktigt är läge att fråga men kan inte hålla mig. Vad är det för dryg utbildning som du verkar ha hoppat på? Är det inte bara så enkelt att du kan hoppa av den och börja jobba istället? Aja, dags att återgå till mina studier. Föresten, kika filmen från min skola. Underligt är det!

http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA

Hare fint

2 Emma:

skriven

Nja... jag är ju redan färdig... Eller det är den här c-uppsatsen sen har jag min journalistutbildning. Överreagerade väl en smula igår kanske, men fan man borde jobbat istället. Vad ska jag med utbildningen till liksom?

3 Andreas:

skriven

Jobba som journalist?



Btw: Min och Lindas sågning blev hårdare...

Kommentera här: