Gissa sjukdomen!

Annars har jag siiiiinnessjukt ont i höften.
Alltså höften/svanken höger sida.
Vad kan det vara?
Igår var det gissa sjukan med några stammisar.
Vi kom överens om att det skulle kunna vara:

- Njursten
- Artros
- Nerv i kläm
- Foglossning
- "Eller så pallar din kropp helt enkelt inte att jobba 15 timmar om dagen längre"-sjukan
- Jag har blivit gammal.
- Daniel har gett mig spö
- Det är dags för döden
- Psoriasis i lederna
- Jag har lite olika långa ben, nått som blivit tokigt nu när jag står så mycket
- Ischias

Ja, ni ser ju.
Jag har hela världens sjukdomar i höften.
Kul är det inte iallafall och det blir liksom inte direkt bättre.
Det bara dök upp för tre dagar sen.
Nått tips huh?
1 Lasse:

skriven

Jaaae du Emma?? låter faktiskt som du fått träben eller nåt sånt...näerå bara skojja,på beskrivningen låter det faktiskt som ischias,hade det strax före jul, huuuvvva!!.... inge vidare alls,så Daniel får nog passa upp på dej ett bra tag framöver...bra va..?men de går nog över ska du se. Får önska er en glad påsk, å trevlig resa till Paris, hare bra/ hälsn.Lasse :)

2 Lasse:

skriven

Jaaae du Emma..jag tror bestämmt du har drabbats av träben eller nåt sånt..? nää.. bara skoja,tror du fått nå åt ischiashållet,det hade jag strax före jul...ååhh huuuvva...! inge vidare alls...så nu får nog Daniel passa upp på dej ett bra tag framöver..bra va..? Önskar er en glad påsk och en trevlig resa till Paris /hare bra/ Lasse :)

3 Lasse:

skriven

Opps..Ursäkta det blev dubbelt, trodde det första försvann ut i rymden /TJO :)

4 Emma:

skriven

Ja, lite uppasning hade varit tjusigt!

Fast nu ringde Daniel precis och berättade att ha också hade ont i ryggen! Typiskt!

Kommentera här: